måndag 7 december 2009

Premiärinlägg!

Mitt första inlägg, vad skriver man här? Jag är glad att jag äntligen tog mig tid att skapa en blogg, det är så roligt att läsa och titta på andras bloggar, speciellt sybloggar. Jag vill gärna bli en del av detta härliga gäng och själv ha möjlighet att visa upp det jag skapar. Det blir också kul att kunna kommentera alla andras fina verk, det känns som om jag har smygit omkring för länge nu!
Denna blogg skapade jag idag och jag håller på att lära mig och bestämma formen på bloggen. Men även fast jag inte ännu är en bloggexpert tänkte jag redan nu bjuda på lite sytt!

Omlottbody stl 50/56

Muddbyxa st 50/56

Som ett set!

Jag har ju en liten bulle i magen som beräknas komma i mitten av januari. Detta set hade jag tänkt ha med till bb!

*Mönster & Material*
Muddbyxorna är i grund efter meedoms stl 56 form 1, men en del modifiering. Den vita veouren och mudden kommer från StoffochStil. Omlottbodyn är först avritad efter en färdigköpt body och därefter omgjord till omlottmodell med raglanärm. Den cerisa mudden är även den från SoS och det gröna interlocktyget är från JNYdesign.

Imorgon ska jag lägga upp lite fler av mina skapelser om jag bara har blivit vän med kameran tills dess!

Inga kommentarer: