torsdag 11 november 2010

Bohemian baby!


Ibland har man flyt! Ni vet när allt går smidigt, fort och man känner att man får gjort det man har haft i huvudet så länge! En sådan kväll har jag haft! Underbart! Jag har sytt två tunikor, en klänning, klippt ut ett par mönster, ritat mönster och fått avslutat ett par projekt som varit näääästan klara! Men nu orkar jag inte mer men jag känner mig mycket nöjd med kvällens resultat! (som ni får se en annan dag)

Den här klänningen avslutade jag för ett par dagar sedan. Sydd i mörkblå jersey och blå/röd/vit bomullsretrotyg. Detaljer i virkat rött bomullsgarn. Stl 86. Bilder säger ju mer än tusen ord så jag avslutar här eftersom en enorm trötthet plötsligt svepte över mig....
godnatt....



2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Vilken underbar klänning,
I LIKE!/Åsa

TRI o MAR sa...

Otroligt fin klänning! Du verkar varit väldigt flitig så jag kan förstå om du är trött. Det är en skön känsla när man får mycket gjort, tyvärr infinner sig dne känslan inte hos mig så ofta.