söndag 29 maj 2011

AWARD!





Så himla roligt! Jag har fått en award! Verkligen superkul! Tack snälla JuMel! Då hör det också till att berätta 8 personliga saker om sig själv.. får se hur mycket jag kommer på!
  1. Jag ÄLSKAR choklad! (men vem gör inte det??)
  2. Förutom tyger har jag lite dille på blommor! Speciellt ute på sommaren, jag vill ha massa blommor - överallt!
  3. Jag och sambon firade 5 år tillsammans den 7 maj - eller firade inte - det glömde vi bort...!!!
  4. Önskar att jag var mer motiverad att motionera mer än vad jag gör.
  5. Har fullt upp med att renovera huset/ fixa i trädgården.
  6. Har allt för lite tid att sy!!!!! Mycket pga ovanstående anledning.
  7. Är mycket glad för mina nya skinnsandaler jag fick idag på morsdag - min tjejja vet vad mamma vill ha! ;)
  8. Ska (om jag kommer in) börja plugga så smått till hösten efter då två år hemma! Roligt och nervöst!
Jag vill skicka vidare awarden till dessa bloggare:

Mockolini (ser nu att jag fått en award av dig med, tack!!!!!)

Det finns ju såklart många många fler jätteduktiga sybloggare där ute som jag verkligen gillar!

Nu är det dags att fika och förhoppningsvis hinner jag blogga om lite kläder ikväll, lite hinner jag ju sy imellanåt!

Ha det Gott!

Inga kommentarer: