torsdag 1 december 2011

Smala muddisar!


Ett par mjuka muddisar - det är väl det skönaste att ha på benen så här års? Dessa är i samma modell som de här och de här men med knytband i midjan. Det blir lite extra gulligt till tjejjen tycker jag. Detta är ett sammetsband från S&S där även tygerna är köpta. Min flicka är lång och smal så därför gjorde jag byxorna lite smalare än jag brukar, de blev perfekta - inget onödigt häng men fortfarande tillräckligt med plats för att de ska vara ett par sköna, mjuka muddisar! Stl 92.

De här sydde jag i början av hösten och tanken var att jag skulle sy flera i olika färger, tyvärr har det inte blivit några fler än...! Nästa år kanske?




2 kommentarer:

Gittan sa...

riktigt snygga!

MinaMirakel sa...

Hur snygga som helst och vilken ny snygg logga på bloggen!/Åsa